YSoft SAFEQ Print Management Suite
var apmierināt jūsu vissarežģītākās prasības attiecībā uz atbalstu birojā un mājās strādājošajiem. Neatkarīgi no tā, vai jūsu organizācijas drukas vide ir kļuvusi nekontrolējama apvienošanās vai pārņemšanas rezultātā, vai arī jūs meklējat veidus, kā samazināt drukas pakalpojumu izmaksas. Sistēma nodrošina centralizētu drukas pārvaldību un dokumentu tveršanu ar iespēju nemanāmi mainoties jūsu videi. Kus komanda ir aprīkota ar rīkiem, kas nepieciešami, lai nodrošinātu izmaksu ietaupījumu, paaugstinātu dokumentu drošību un darbplūsmas produktivitāti ar atskaitēm un atbilstību, kas nepieciešama, lai pierādītu uzņēmuma vadības vērtību. Jūsu veiksmi nodrošina Y Soft atbalsts, lai jūsu drukas pakalpojumi būtu elastīgi, rentabli un lietotājam draudzīgi.
Servisa pieteikums
Nepieciešams tehniskais servisa apmeklējums?
Aizpildīt pieteikumuNeatliekama situācija?
Lūdzam zvanīt
Piesaki pakalpojumu vai konsultāciju
Pielāgojamies katra uzņēmuma specifikai, piedāvājot izdevīgāko un labāko...